Mulakan Dengan Bismillah

Monday, November 5



Assalamualaikum. Selamat datang ke website kami. Mari mulakan hari dengan bismillah. Moga apa yang anda kerjakan mendapat keberkatan-Nya. Alhamdulillah, kami akan mula beroperasi  pada bulan Disember 2012 ini. Di CottonToYou kami menyediakan kain Cotton 100% atau English Cotton yang eksklusif, dijamin berkualiti tinggi dengan corak terkini. Fabrik kami diimport sepenuhnya dari Vietnam, bukan imitation dari China seperti yang terdapat di Jalan Tar. Kain sejuk, lembut dan tidak jarang, sangat sesuai untuk dijadikan baju kurung, blouse, baju budak dan sebagainya. 

Kami juga sangat mengalu-alukan tuan/puan yang ingin menjadi agen atau reseller. Dengan pembelian minimum 6pasang sudah melayakkan anda menjadi agen kami. Jadi bagi sesiapa yang berminat untuk membuka bisnes kecil-kecilan dan ingin menjual kepada rakan office, kawan-kawan dan keluarga bolehlah cepat-cepat PM kami samaada menerusi facebook atau EmailMe Form di sebelah atas sidebar kanan. 

Jadi, tunggu apa lagi? Cepat sebelum terlambat! :) Jangan lupa nantikan update kami bulan depan pastinya dengan corak kain cotton terkini. Terima kasih!











Like the Post? Share it!